Lekce pro dospělé
HODINA BOSU (půlmíč)
  • Cvičí se na nafouklé kopuli, tak i na tvrdé pološině.
  • Je skvělá pro kardiovaskulární trénink – aerobní trénink, silový trénink, flexibilitu a strečink.
  • Efektní zapojení svalů středu těla (core), zpevnění šlach a vazů, zvýšení pohyblivosti.
  • Uvidíte, že pár minut na bosu vás pěkně zahřeje, posílí a protáhne.
  • Pokud máte rádi aerobik, tak tato hodina je právě pro vás.

HODINA STEP AEROBIKU
  • Step aerobik je jedním z dlouhodobě nejoblíbenějších dynamických stylů tréninku, který využívá výstupy na jednoduchý plastový schůdek nebo-li step.
  • Jedná se kardiovaskulární – aerobní trénink, silový trénink, flexibilita a relaxace (strečink).
  • Momentálně není v nabídce, v případě zájmu bude hodina obnovena.

HODINA KRUHOVÉHO TRÉNINKU
  • Uspořádání jednotlivých stanovišť při cvičení do kruhu. Při cvičení se jednotlivá stanoviště postupně střídají.
  • Na každém stanovišti se cvičí intenzivně daný časový interval a poté se po kruhu každý přemístí o jedno stanoviště.
  • Zahrnuje rozvoj síly, vytrvalosti, z části i rychlosti.
  • Cviky se snažíme zařadit za sebou tak, aby se střídala intenzita podnětu pro oběhový aparát a střídalo se zatížení jednotlivých svalových skupin.

HODINA FIT BALLU
  • Jedná se o cvičení na velkých míčích. Při cvičení dochází k hlubšímu uvědomování vlastního těl, k aktivaci hlubokého svalového stabilizačního systému páteře a k optimální práci s dechem.
  • Cvičení je vhodné jako prevence přetížení pohybového aparátu (bolesti zad), ale též jako kompenzace k již vytvořenému zátěžovému držení těla.

HODINA CHI-TONINGU
  • Hodina se skládá z cviků – dance jogy, jogy, pilatesu, strečinku
  • Při této hodině dochází ke zvýšení vytrvalosti, síly, pohyblivosti, ohebnosti, koncentrace. Ke zlepšení držení těla, dýchání, psychické a fyzické rovnováhy, vitality. Vyrovnává se tělesná energie a dochází k odstranění stresu.
  • Cvičí se v pohodlném oblečení, bosky nebo v ponožkách.
  • Vždy by měl být člověk v dobrém zdravotním stavu a psychické pohodě.